Poppa's House
Legendary talk radio host and happily divorced Poppa has his point of view challenged as he finds himself still parenting his adult son, a brilliant dreamer who is trying to pursue his passion while being a responsible father and husband.
Poppa gets surprised at work when corporate brings in brainy psychologist Dr. Ivy Reid to add a female perspective to his radio show. Also, Junior gets fired by Nina's dad.
Junior enlists Nina's help to film a documentary of Poppa's iconic career, but the direction of the film takes a detour when the radio station begins using AI promos with Poppa's and Ivy's voices.
Junior and Nina turn to their parents for help paying tuition when their son gets accepted into a prestigious private school. While Poppa believes the kids will be just fine at public school, Catherine and JJ try to convince him otherwise.
Poppa wants a new family photo that doesn't include his ex-wife, but Junior and Nina don't want to leave Catherine out.