Georgie & Mandy's First Marriage
Follow Young Sheldon's Georgie and Mandy as they raise their young family in Texas while navigating the challenges of adulthood, parenting and marriage.
Some New York Nonsense
Georgie struggles to balance life, work and family; Mandy worries for Georgie’s wellbeing; and Missy (Raegan Revord) gets into trouble at school.
Georgie digs into Mandy’s past when he discovers she’s been hiding thousands of dollars of debt. Meanwhile, Mandy tries to right her wrongs by going back to work.
Georgie joins a church to sell tires to the congregation; Mandy worries there is more to it than that.