Reba
Reba learns that her husband, Brock, is leaving her to marry his pregnant 22-year-old girlfriend and that her own 17-year old daughter, Cheyenne, is pregnant too.
The Honeymoon's Over or Now What?
In a case of double standards, Cheyenne is asked to leave high school because of her pregnancy, while her football-playing new husband is welcome to stay.
Reba is outraged after Brock takes their youngest son to the gynecologist's office, and Cheyenne and Van wrestle over finding a place for all his belongings.
As Cheyenne struggles with bouts of morning sickness and a husband who doesn't sympathize with her, Reba is suspicious when a friend doesn't want her son playing at Reba's house.
When Reba serves the wrong brand of potato salad at the football team's ritual pre-game dinner, the players resign themselves to losing before the game even starts.
While Reba finds herself romanced by a plumber she called in to fix the garbage disposal, Cheyenne finds a picture of her bare bottom posted on the Web.