The new series follows Frasier Crane (Grammer) in the next chapter of his life as he returns to Boston with new challenges to face, new relationships to forge and an old dream or two to finally fulfill. Frasier has re-entered the building!
The Good Father
Following Martin's death, Frasier returns to Boston for a college lecture and to check in on his son, Freddy-whom he quickly suspects is keeping a secret from him.
Moving In
Frasier hopes to make up for lost time with Freddy, but a disagreement over where to put a small Red Sox souvenir quickly escalates into a battle of wills between father and son.
Frasier begins a new career at the university, determined to be taken seriously as an academic-but finds that a nearly twenty year stint as a daytime talk show host is not easy to escape.
Freddy aims to show his father that he's not "just a firefighter," but rather part of a noble and fulfilling cause-then picks the worst possible day to invite Frasier to the firehouse.
Frasier joins Alan and Olivia as they seek membership in the university's prestigious "Founders' Society." Meanwhile, David digs into Freddy's personal life for a surprising reason.
Eve agrees to set both Frasier and Freddy up on blind dates—but when both women are expected on the same evening, father and son start to turn on each other.