Cheers premiered in 1982 and the story about a blue-collar Boston bar run by former sports star Sam Malone and the quirky and wonderful people who worked and drank there quickly captured America's heart.
Sam's Women
Diane can't conceal her scorn for Sam's parade of beautiful, yet shallow dates, and puts him on the defensive about his taste in females.
The rude Ed Kellner alienates everyone in Cheers with his anti-Red Sox rhetoric. When he jibes Sam about his past drinking problem, it's more than Carla can bear.
After a ruined romance with an intellectual, Diane's prim friend Rebecca confides she's looking for a fling with someone earthy. To Diane's dismay, she sets her sights on Sam.