The pilot centers on Blanche who has fallen in love, raising the possibility that her boarders will have to move out in the event of a marriage. Of course the wedding is called off when Blanche discovers that she has become involved with a bigamist and finds comfort and love from her dearest friends.
Having not dated since her husband died, Rose reluctantly agrees to go on a blind date. This date turns into a serious relationship when she is invited on a cruise which would involve sharing a stateroom.
Blanche's sister, Virginia, comes to Miami for a visit and Blanche is convinced she's after something. Later, while out to dinner, she learns just what Virginia is after, Blanche's kidney. Meanwhile, Rose and Dorothy babysit for an infant.
Blanche's 14-year old grandson comes to Miami for a visit and brings a new meaning to the term "generation gap." Meanwhile, Dorothy studies for her French final.