Will & Grace (The Revival)
We pick up with Will (Eric McCormack), Grace (Debra Messing), Jack (Sean Hayes), and Karen (Megan Mullally) 11 years since we last saw them. Will and Grace both falter when their political beliefs are put to the test. Jack and Karen help Will and Grace hide their secret shame from each other, but the truth finally comes out.
Who's Your Daddy
Will (Eric McCormack) and Jack (Sean Hayes) try to date younger guys but find it challenging. Grace (Debra Messing) and Karen (Megan Mullally) experience a crisis that reveals Grace's true feelings about Karen.
When Karen's (Megan Mullally) has trouble dealing with a personal tragedy, Will (Eric McCormack), Grace (Debra Messing), and Jack's (Sean Hayes) try to intervene. Will and Grace's new business relationship begins to show signs of stress.