The Stake Out
Jerry and his ex-girlfriend Elaine discover the true meaning of friendship when Jerry decides to pursue romance with a gorgeous friend of Elaine's.
When Jerry's apartment is broken into, George persuades him to look at a new one. But the decision to move sets off an unhappy chain of events as Elaine wants to rent Jerry's old place, and George really wants his new one.