Happy Endings
Forget who gets to keep the ring – when a couple splits, the real question is, who gets to keep the friends? Alex and Dave’s wedding was supposed to be the happiest day of their lives, for them and their long-time friends… until Alex leaves groom-to-be Dave at the altar.
Dave (Zachary Knighton) decides to quit his job and open a restaurant, only to learn that his friends think he is making a big mistake. Meanwhile, as Jane (Eliza Coupe) and Max (Adam Pally) vie over which of them would survive a zombie apocalypse, Penny (Casey Wilson) struggles to fit in with her new hipster boyfriend (guest star John Bobek) and his friends.