Hurt
S3 E19: In the first episode of the two-part season finale, the city of San Jose is rocked by an earthquake that puts the staff of St. Bonaventure Hospital on high alert as they race to assess the damage and account for the safety of their colleagues and friends. Meanwhile, Dr. Neil Melendez and Dr. Aaron Glassman are attending a charity event when their lives are threatened by the earthquake.