If Y'Don't Know, Now Y'Know
S2 E10: Decidedly his own man, Kanan strays further from his mother and sets up shop on his own on the corners of South Jamaica. Worried about retaliation, Raq questions Unique. Lou’s rift with Raq grows when he makes a discovery.