Power Book III: Raising Kanan
While Kanan Stark confronts the truth about Detective Howard, Raquel “Raq” Thomas fights to keep the family together and expand the business, despite dangerous opposition from Unique and the New Jersey Mafia.
Back in the Day
It's 1991 in South Jamaica, Queens, and 15-year-old Kanan Stark is eager to join his family's growing drug business, led by his mother, Raquel "Raq" Thomas.
Reaping and Sowing
After a rival crewmember is killed, Raq does whatever is necessary to get the target off Kanan’s back.
Stick and Move
Still reeling from a shocking death, Kanan pushes his way into the drug game with Marvin's help while Raq plots to take down her competition.
All bets are off when a police raid clears out Raq’s competition. Promises are broken, secrets are revealed, and revenge is swift.
Eager to transform and re-imagine her business after the stash house is hit, Raq overhauls her operation. Meanwhile, Kanan is detained after a fight with Scrappy, raising some serious questions for Detective Howard.
Lou’s new artist showcase becomes the nexus of the rivalry between Raq and Unique. At the same time, Kanan cooks up a drug-selling scheme with Marvin.