In the Red
S3 E2: J struggles to keep the family business afloat after Smurf enlists him to make sure all the bills get paid. Deran makes his own moves independent of the family. Pope learns the ins and outs of parenting as he cares for Lena (recurring guest star AAMYA DEVA KEROLES) and Craig makes enemies in Mexico.