Infamy: A Sparrow in a Swallow's Nest
S2 E1: In 1941, Chester Nakayama is caught between his insular Japanese American neighborhood on Terminal Island and his current all-American life. Extreme circumstances push his community and personal life to the brink, all while someone watches closely.