Isolation
S2 E7: Jelena exploits Sloane's absence, and gets an ultimatum from Zero. Ahsha and Derek struggle with the aftermath of Derek's Roast. Kyle is the recipient of a one of a kind gift. And Raquel reveals a shocking secret to Sloane.