Hit The Floor
HIT THE FLOOR is a scripted drama that explores the fame, money, power, and sex in professional basketball through the eyes of the LA Devil Girls dancers and the LA Devils basketball team.
Ahsha Hayes enters the wild world of professional basketball when she tries out for the elite L.A. Devil Girls dance team against the wishes of her mother Sloane, a former dancer herself.
Game On
As the Devils head into the first game of the season, Jelena targets Ahasha while also engaging in a power struggle with Olivia for control over the Devil Girls. Pete spars with Sloane and Raquel deals with her troublesome ex.
Ahsha reels from shocking news, to the enjoyment of Jelena. Kyle skirts the rule that she can't date a player. Pete encourages Raquel to stand up to her ex. Derek and Terrence are at odds over Derek's commitment to the team.
Pete and Sloane talk about their past for the first time. Jelena sets up Ahasha to fail at the Devil Girls' annual calendar photo shoot. Olivia investigates a former Devil Girl's disappearance.