Bigger
On the road to a boring but stable marriage, struggling business owner Layne seeks out bigger and better opportunities. Can she really have it all?
Is Bigger Really Better?
Things get a little hectic for Layne as she tries to juggle Greg and Reggie, allwhile trying to hire a new employee. Veronica learns her nemesis, Shelley, is oneuppingher in real estate. Deon's code-switching turns up a notch.
Greg has a surprise for Layne, dragging her friends into it. Tracey ponders what her life should be. Veronica is stressed and taunted by friends now that a secret is out.