Being Mary Jane
Being Mary Jane, BET's first one-hour drama, focuses on the life of successful SNC news anchor, Mary Jane Paul, who is the quintessential single black female. She seems to have it all. Yet, something is missing from her American Dream -- a family of her own.
Girls Night In
Mary Jane ponders a dramatic life-change after Andre orchestrates a motel room rendezvous, during which he tells her exactly what he intended to do prior to her discovering that he's married.
After Mary Jane's affair with Andre is exposed, she's forced to face the reality that her illicit tryst may have a deeper hold on her than she could have ever imagined.
Just when Mary Jane and Andre settle into living temporarily together, Mary Jane attends a charity gala and runs into an old love. Meanwhile at work, Mary Jane will be faced with a tough decision of protecting a friend.