Being Mary Jane Mixed Messages
S1, E5: After Andre compares Mary Jane's sexual aptitude to Avery's, Mary Jane responds by meeting a man online. And when Helen's diamond bracelet goes missing, both Paul Sr. and Helen expose their true feelings about their children.