First Wives Club
A public breakup with her cheating music producer husband has singing superstar Hazel turning to her BFFs Ari and Bree for support. Feeling unfulfilled, the women vow to reclaim their lives: starting by releasing Hazel's new song themselves.
A spending spree with Derek's money gets Hazel financially cut off. Ari agrees to be Hazel's lawyer, and is put in an awkward position when David accepts a donation from Derek. After trying therapy with Gary, Bree realizes she wants a divorce.
Ari and David clash about Derek's growing involvement in David's campaign. Unable to track down Hazel's pre-nup, Ari, Hazel and Bree orchestrate a heist into Derek's penthouse to steal his copy of their pre-nup. Bree serves Gary with divorce papers.
Ari is pissed when a scandalous video of her daughter Megan is leaked. Bree faces the reality of life without Gary when he becomes less available. Hazel is forced to sell off her prized possessions to help with her financial situation.
Hazel brings Ari and Bree to a party for a music producer who could help her career, but soon realizes she'd rather release her album without his help. Ari feels unsatisfied in her marriage after seeing an ex, and Bree discovers she still loves Gary.
Ari's attempt to reignite the spark in her marriage backfires. Hazel helps Bree get her mojo back so she can woo Gary away from his new girlfriend. Khalil convinces a nervous Hazel to workshop her new material at an open mic night.