Tyler Perry's Sistas
Andi braves the highs and lows of her special day. Karen makes a difficult decision. Sabrina entertains the prospect of new love.
Andi's relationship with Gary takes a definitive turn. New information helps shed light on Sabrina's predicament and her fears. Danni extends an olive branch to Zac. Karen finds there's more to Aaron's story than meets the eye.
Andi realizes getting what she wants isn't all it's cracked up to be. Karen resolves not to make the same mistakes as Andi. Sabrina's next venture with Calvin deepens her fears. Danni is worried by how easily Zac sees through her crafted facade.
Andi struggles to keep her personal life and job separate. Developments in Karen's love life pose new possibilities. Sabrina provides the voice of wisdom to her friends and Danni mulls over her exchange with Zac.