Boomerang
New Age marketing professionals Bryson Broyer and Simone Graham look for ways to create their own paths to success while renovating the legacy of their parents.The Graham Agency has lost its luster and is in need of fresh faces and a new direction.
Game Night
Bryson hosts a game night for the gang, but his fun quickly turns to jealousy when Simone sets her sights on an unexpected guest. Additionally, David and Crystal see each other for the first time since their divorce.
Bryson sells Victoria on marketing an avant-garde Black Film. Meanwhile, Simone looks for opportunities for Tia to build her brand. On the Bryson and Simone front, Bryson reclaims his power from Simone, resulting in Simone seeing him in a new light.
Simone, Crystal, and Tia embark on a late night girls trip to rescue Simone's carefree god sister and her boyfriend from jail. Simone also deals with her guilt over Crystal and David's divorce.
Ari invites the gang out when he hosts a party at one of Atlanta's hottest night clubs. While there, Simone tries to get Tia's new single played by a DJ. In an unexpected turn, Bryson and Simone kiss for the first time ever.
In a flashback episode, Bryson and Simone's relationship from childhood to college is explored as the two compete for each other's affections. Ari, Tia, Crystal and David all make bold moves which sets their lives on its current trajectory.