The L Word
Follow the lives and loves of a group of smart, sexy lesbians living in Los Angeles. These beautiful, provocative, outspoken, and independent women navigate careers, families, friendships, inner struggles, and romantic entanglements. With shocking twists and steamy turns, it's everything you've been waiting for — and more!
Bette and Tina wait eagerly to see if Tina will get pregnant; Tim, unaware of her encounter with Jenny, invites Marina to a dinner party, outraging Bette, and once more, Kit tries to make amends.
Bette engages in a battle of wills with the chairman of the gallery board and takes a desperate step; Jenny struggles with her feelings for Marina; Alice tries to regain her self-respect and Dana finally gets a date.
Jenny confides in her old college professor about her affair with Marina. Bette receives some delightful news. Dana's fears of being outed continue as she juggles between her tennis career and Lara. Alice's mother comes to stay with her daughter.
Dana is invited to a Subaru dinner party who want to sponsor her tennis career but Lara is hurt when Dana takes her male doubles partner instead of her. Meanwhile Tim is shocked when he catches Marina and Jenny in a compromising position Alice tries to sort out the problems with her mother and Bette tells her father about Tina's pregnancy but is upset by his reaction.