Queer as Folk
After a night out at Babylon, Brian picks up a cute guy named Justin for a night of fun. Lindsay and Melanie have a baby boy. Michael deals with his secret feelings for Brian.
While Ted lies in a coma, Brian learns he's the executor of his friend's living will. Justin's mother begins to suspect the truth about her son's sexuality, while Michael and Emmett discover that Ted has had a longtime crush on Michael.
Michael fends off the romantic overtures of his co-worker and starts to date a handsome chiropractor, Dr. David. Brian is propositioned by a potentially important client and Justin struggles with his relationship with his mother.
Ted recovers from his near-fatal overdose by dating Roger, an overweight chorus director. Dr. David gets into a tug-of-war with Brian over Michael. Lindsay meets Justin and is impressed with his artwork.