Jeneeuary
S1 E4: Jenee throws a 90's-themed birthday extravaganza for herself where Paige must confront herex, #softs3rve, once and for all. And Jordan gets high in a Bronco and takes a very special tripback to the decade of Tamagotchis, pagers and fanny packs.