Mary + Jane
When the girls get called to deliver to some major Hollywood celebrities, Jordan is determined to get a photo with the stars to boost Mary and Jane’s rank on LA’s “Green 15”.
Girl On Gurl
Paige's childhood rival arrives in Los Angeles to start her own weed delivery business and it's seventh grade all over again. Meanwhile, Jordan finds herself in the middle of a husband/wife "throuple" who are battling for her affection.
Jordan and Paige attend a bridal shower and partake of a special new cannabis product that allows them to hear theirs and all of the guests' inner monologues... coming out of the most unexpected place.
Jenee throws a 90's-themed birthday extravaganza for herself where Paige must confront herex, #softs3rve, once and for all. And Jordan gets high in a Bronco and takes a very special tripback to the decade of Tamagotchis, pagers and fanny packs.
Jordan and Paige con their way into a luxury rehab resort for a much-needed mini-vacay. Whilethere Paige runs into Chris, and realizes she may not be as over him as she'd thought.