Alone Together
Esther and Benji are platonic best friends who want nothing more than to be accepted by the vain and status-obsessed culture of Los Angeles.
It's Benji's birthday and Esther and Jeff take him on a road trip full of fun stops along the way.
Esther decides to donate some eggs, while Benji awaits the results of a sperm test.
When Esther and Benji stand in line for a Kylie Cosmetics pop-up store, Esther tries to avoid distractions while Benji roams off.
When an aggressive woman won't leave Benji's brother, Dean, alone, Benji hatches a plan to help her get over Dean: post photos online to make it look like Esther and Dean are dating.
When Esther invites a lesbian couple from her building over for a dinner party, Benji has to help out so she doesn't embarrass herself.