Everything's Gonna Be Okay
Nicholas’ single dad has very bad cancer and he’s going to die, soon. So Nicholas offers himself up to be the guardian for his two teenage half-sisters. They already know not to put their heads in the oven. What’s the worst that can happen?
Greenbottle Blue Tarantula
Nicholas wishes he could call an adult! After the death of their father, Nicholas, Matilda, and Genevieve struggle to return to their daily - and nightly - routines. Navigating the stay-at-home parent life is harder than Nicholas thought.
Matilda wants to get white-girl-wasted! Genevieve’s low-key birthday party leaves Nicholas, Alex, and Matilda banished to the guest house. In the main house, Tellulah turns things up a notch. Nicholas is stuck being the responsible adult.
Nicholas is terrible at love! Genevieve’s ambivalence about Nicholas’ boyfriend Alex takes an unfortunate turn when the three go out together. Matilda wants to bake Luke a cake but takes her brother’s advice.
Nicholas has forgotten how to talk to grown ups! He has a dinner party to meet Alex’s best friends. Matilda goes to her first high school party with a goal in mind. Genevieve and her friends get riled up and act in the name of justice.
Nicholas has a very weird week! Genevieve promised Matilda she wouldn’t make a scene but she ends up in the Principal’s office. Nicholas stands off with another parent. Matilda demands answers but Nicholas struggles to give her any.