Jenny Ludlow
Housekeeper Jenny Ludlow (Lindsay Burdge) helps Bud through his troubling time. Jake and Trask finally begin to see eye to eye when Jake's investigation brings them a promising yet controversial lead at Carl Steel. Dannie starts to believe that Garrett isn't being completely honest when it comes to Carrie.