Jerky Jerk/Becky's Birthday
S1 E4: When Becky/WordGirl's class takes a trip to the local museum, she must stop the Butcher from stealing their famous artifact: the ancient Beef Jerky of Supreme Power. (Vocab words: Clumsy, Supreme) WordGirl/Becky battles an expanding Energy Monster while her parents plan a surprise birthday party for Becky. (Vocab words: Appetite, Expand)