WordGirl
WordGirl follows the everyday life and superhero adventures of WordGirl as she fights crime and enriches vocabulary usage.
Tobey or Consequences / High Fat Robbery
Tobey or Consequences - While Tobey has a babysitter, WG and Tobey get into a battle of words on a real-live match of the game show "Crash or Pie." / High Fat Robbery - The Butcher is hosting free barbecues as diversions to help him carry out his crimes; WordGirl takes him down, after discovering his meaty powers are neutralized by tofu!
You Can't Crush City Hall/Two Brain Highway
You Can't Crush City Hall - Chuck the Evil Sandwich-Making Guy is threatening to smush City Hall with his giant sandwich press… unless WordGirl can guess his secret code-word in time! Two Brain Highway - WordGirl must track down Dr 2-Brains after he escapes from the Prison Warden's life-size maze, the same week there just happens to be lots of rare cheese to steal from events around town.