Johnny Hollywood / Johnny's Turbo Time Rewinder
S1 E8: Johnny and Dukey use the Ultra Reality Video Helmet to go into the latest Speed McCool movie - The Quickest and The Monkiest. / Susan and Mary split Dad's bowling ball in half with their new MP3 Player/Photon Laser, and then use the device to rewind time and make sure that Johnny gets blamed.