Johnny Test
Young Johnny is gung-ho and full of courage. Johnny's brainiac twin sisters, Susan and Mary, use Johnny as their guinea pig for their outrageous scientific experiments. If they can dream it up, Johnny will do it; as long as his genetically engineered super dog, Dukey, can come along.
Johnny to the Center of the Earth / Johnny X
Things mysteriously disappear underground and Johnny and Dukey think it's mole people. / When Susan and Mary give Gil a special bubble love gum to make him love them it turns him into a rampaging monkey boy instead.
Johnny vs. Bling Bling Boy / Johnny Impossible
Susan and Mary create the Alchemy 5000, a device that turns objects to gold. / Johnny's awful at baseball and Sissy Bumper make fun of him, so he goes to his sisters for help.
It's family day at the beach. The girls are trying to attract Gil; Johnny and Dukey bribe the girls to give them gils so they can breath underwater. / It turns out that the entire school social heirarchy is based on what backpack you carry, and Johnny's at the bottom of the pack.
Johnny can't figure out how to spell "go" at the spelling bee, so insists his sisters make him smart. / Johnny doesn't think it's fair that Susan and Mary get to skip a day of school and go to work with Mom, so he and Dukey sneak into the Aeronautic Robotic Propulsion Lab and meet up with the girls.