Kick Buttowski: Suburban Daredevil
Kick Buttowski is an extraordinary kid living in the world's most ordinary town. With a pint-size body and ginormous guts, he's determined to become the world's greatest daredevil. When life throws him an obstacle, his only choice is to jump it!