Los Angeles Traffic
S3 E2: Bette and Shane break new ground with Tina and Tess, respectively, but old habits come back to bite them. Sparks fly with Alice’s latest prospect until an unexpected revelation, while Angie heals her heartbreak with a new flame. Meanwhile, Finley competes for Maribel's favor until Maribel drops a bomb about Sophie that threatens to tear them apart, and Dani puts hurt feelings aside for Gigi, but is it too late?