Man Vs. Machine
S1, E2: We peer inside "The Internet of Things" and reveal how web advertising search engines and 24/7 surveillance have transformed our lives. In the words of Edward Snowden: "TV is a medium you watch. The Internet is a medium that watches you as you watch it."