Messy Situation, Miscommunication and Academic Probation
S4 E15: When Becky inadvertently outs her relationship with Professor Davis, he’s forced to reevaluate his career, but his erratic behavior sends Becky down a path to reevaluate their relationship. Meanwhile, Dan and Darlene check in on Chuck, only to learn heartbreaking news about his family.