The Conners
Keep on Truckin'
A sudden turn of events forces the Conners to face the daily struggles of life in Lanford in a way they never have before.
Tangled Up in Blue
Darlene is in for a surprise when David introduces his girlfriend at a parent-teacher conference and mentions that Mark and Harris will be spending the weekend with them. Dan hires Becky to help out at work, but they both come to learn that she might need more help than she can offer.
Halloween is the favorite time of year for the Conners, but an email from the school banning certain costumes sets off an argument between Dan and Darlene. Jackie introduces someone new to the family at the Halloween party, and insists that Dan vet him.
When Geena learns that D.J. hasn't been taking Mary to church while she's been away, she insists they go as a family to uphold her traditional values. To make matters worse, Mary refuses to attend without her cousins Harris and Mark. Meanwhile, Mark's attempt to conduct an unbiased survey on the upcoming election for his school project goes south when Jackie volunteers to help.