Missile Wrist Rampage
S1, E3: Knuckles and Amy are hiding in the sewer. They flee from the police and the military. Knuckles accuses Sonic that his recklessness cause a warp in space. Amy likes Sonic and tries to convince Knuckles that he is mistaken. Eggman brings robot E-23 (which has a missile) along with him.