Never Missed a Pigeon
S2 E1: In the wake of the Kingstown Prison riot, violence and chaos ensue in the newly formed tent city. Mike and Bunny discuss what must be done to solve the leadership void on the inside. Kyle begins his new job with the Michigan State Police.