Mayor of Kingstown
Mayor of Kingstown follows the McLusky family – power brokers in Kingstown, Michigan where the business of incarceration is the only thriving industry.
The Mayor of Kingstown
Brothers Mitch and Mike McLusky navigate Kingstown, home to multiple prisons, as they act as the liaisons between prisoners and the community. When a young guard, Sam, is set up to deliver a letter for a prisoner, Mike works to get him off the hook.
Local gang leader, Bunny is upset when one of his guys gets taken off the yard. Mike brokers a deal, and is later visited by two FBI agents whom Mitch worked for. Milo has instructions for Josef on how to get closer to Mike.
Simply Murder
After a tragic accident has deadly consequences, an all-out manhunt ensues. Meanwhile, Mike reaches out to a former prison contact.
Everyone wants something from Mike, who reminds them who is in control. Iris visits Mike's office. Miriam and Mike discuss Kyle's future.
Kyle and Ian are questioned by internal affairs in the wake of the shootout. Bunny asks Mike for help with a close family member.
When a fight breaks out on the yard, Sam finds himself in trouble again. Milo goes to extreme lengths to get what he wants. Mike sends a message.