The Penguin
After Hours
Emboldened by the death of crime boss, Carmine Falcone, and a post-flood crime wave, Oz moves to fill the power vacuum left in Gotham City's criminal underworld.… and finds a potential first recruit in the young Victor Aguilar. Meanwhile, Sofia and her brother, Alberto, seek to keep their family aligned.
Sofia works to secure her family's strength, while Oz attempts to play both the Falcone and Maroni families to his advantage.
Bliss
Hoping to control the future of Gotham's drug trade, Oz and Sofia must first address the skeletons in their closet. Meanwhile, Victor is torn between his new life and what remains of his old.
Confronting the events that turned her into "The Hangman" – and led to a decade-long fight to survive in Arkham State Hospital – Sofia makes plans for a more hopeful future.
Despite his enemies' attempts to smoke him out, Oz seeks to expand his reach in the city. Meanwhile, Victor crosses paths with a former adversary.