Not So Normal Times
S10 E13: As the country emerges from quarantine, Briana struggles with the decision to send Nova back to school. Chelsea and Cole try for another baby. Kail and Jo struggle with the decision to let Isaac have more say, and Leah's family has a COVID-19 scare.