Off to See the Wizard
S1, E2: Brendar and Evan travel to Horus' castle, where the wizard hires her to defeat the evil witch who turned his daughter into an owl. Brendar chooses Axe as her payment, while Evan has to prove he's worthy of going with the group on the quest.