Pups Save a Rocket Roller Skater/Pups Save Ryder's Surprise
S7 E14: A mix-up delivery leads to Ms. Marjorie and Danny speeding out of control in Adventure Bay. Now the Pups must rescue them. Ryder's present ends up in the jungle and Carlos is trapped in a Jungle Gym. It's up to the Pups to save the gift and Carlos.