Ryder, Chase, and Rubble hatch a plan to help sea turtle hatchlings safely cross the road to get to the beach! / There's a beached baby whale in Adventure Bay! Can the Paw Patrol work together to reunite it with its mother?
Ryder and the PAW Patrol rescue a lost kitty from the bay, but who will save them from all the mayhem she causes? / Ryder, Rubble, and Rocky call in Chase to help them free Katie and Cali's train from a rockslide!