Pups Take in a Runaway Kitty / Pups Save the Cheese Goat
S10, E25: When Rocky Kitty runs away and tries to join the PAW Patrol, he helps the pups rescue Humdinger and the kitties from a hang-glider ride. When the Good Neighbor Robots confuse Farmer Al's request, they wind up the target of a hungry eagle.