S2 E10: In the winter finale, Dr. Shaun Murphy and Dr. Alex Park treat two patients who collapse at the local airport and whose symptoms point to an infection that may become airborne. The staff races to contain the infection before it spreads to the rest of the people in the ER, resulting in a hospital quarantine during the holidays.