Questions for the Universe
S3 E6: Alice, Shane and Sophie grapple with the big questions on their path to finding “The One” after many missteps, heartbreaks and disappointments. Sent on a journey to understand where they’ve gone wrong, each of them, by the end, find they’re ready to change everything.