Rule #21: Leave Childishness to Children
S1 E5: After the disastrous date with Nate, Abby (Lisa Edelstein) goes on a date with her hot, young pursuer, Will (Warren Christie). Meanwhile, Lyla’s mother, Annie (Bernadette Peters), comes to Los Angeles to help her make the best impression possible with the visiting caseworker.